15 September 2008

Selamat Berpuasa

Selamat berpuasa kepada semua umat islam di muka bumi ini. Diam-diam dah setengah bulan kita berpuasa. kejap jer kan. Nanti nak raya plak. Raya tahun nie macam manalah keadaannya kan. Harap-harap semua berjalan lancar.

Raya tahun nie adalah raya ke-4 aku beraya bersama suami dan 2 anak. Hehehe. Tapi kami tak yah nak rebut balik raya, sebab kampung aku dan suami ala dekat jer. Itu pun ble jadi bahan ketawa kekawan opis. Lawak agaknye. Ala, tu pun sebab dia orang nak soh aku jaga pejabat la tu. (No No No) I pun nak beraya gak. Walaupun aku tahu suami aku tak cuti raya lama cam aku cuti. Ape pun ble relax kat umah, dari datang opis, saper yang ada kan?

So, raya tahun nie harap-harap kita tak membazir la yer. Berjimat cermat. (Walaupun kakitangan kerajaan dapat bonus).

Yang balik kampung tu, aku harap drive hati-hati. jangan memecut, pandu ikut lorong.Ingatlah orang yang tersayang (ayat yang selalu aku dapat dari kekawan bila aku bawa keta g pejabat).

ok, SELAMAT BERPUASA & SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN dari kami sekeluarga.


"Malang tidak berbau tapi kentut boleh berbau walaupun tidak berbunyi"

Tiada ulasan: